torsdag 18. juni 2009

10 år grunnskole FERDIG






I dag va min aller siste skuledag på Tau Ungdomsskule. Det e sygt. 10 år me grunnskole er unnagjort! Videregåande og nye utfordringar vente.
Om 2 timar begynne vitnemålsfesten kor me ska få utdelt vitnemålet, og kor me ska for siste gang var samla, me 10 klassingar i den fantastiske -93 årgangen. Folk komme heilt klart te å sutra så hekken - for et alle tiders trinn har det vore. Det e eg sikker på.

Eg tror eg va den i min klasse som sko holda tale. Eg ska sei at eg va leie itte 7 år, og itte 10 år....
Fortsettelsen på den talen for dei heldige som ska på festen få høyra.
I dag anbefale eg ennå mer enn vanlig å trykka på bildene. For økt hygge.

0 kommentarer:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Home Improvement. Powered by Blogger