tirsdag 4. august 2009

August i anmarsj

Halla KUL

eg har vore på UL siste vega, og det va heilt rått. rå folk, fantastiske møter, campingliv og ein haug me regn. glede meg allerede te neste år! å te dei som ikkje va på ungdommens landsmøte, som det hette, har gått glipp av sommarens høgdepunkt. det va ein fest frå ende te aen. kanskje bortsett fra den eine nattå når regn å vind bare ville at me sko sova 1 time.. vil du se bilder eller lesa om UL e http://www.itro.no/ ganske full av UL-stoff.

sånn ellers har me nå fått ei 50 meter lange lina her på haugen. ikkje at eg mestre den, men eg ser fram mot den dagen. altså har me 3 liner i rødlandsvegen nå, enkelt å greit for økt hygge. ein aen hyggelige ting som kom i posten samme dag som 50meteren va pcen min som har vore på sykehus me feber i 3 veger. den hadde fått et nytt hjerta(hovedkort.)

i skrivande stund gjer et par innbyggjarar av den kommunistiske, men ikkje Gud-løse, staten Trippelen seg klar for tidenes største ekspedisjon så langt. me snakke 4 netter ++. som vanlig for økt hygge. alle e velkomne te å besøka oss på Trippelen, for det e et paradis uten like.

her e någen hyggebilder frå "dagen derpå" itte UL:




0 kommentarer:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Home Improvement. Powered by Blogger